NAJLEPSZE FORUM REKLAMOWE - Darmowa REKLAMA twojej strony na FORUM. FORUM REKLAMOWE - Najlepsze FORUM REKLAMOWE w sieci. Skorzystaj z darmowej REKLAMY.
Jeżeli chodzi o porządkowanie dokumentów, to bardzo dobrze sprarwdza się tu firrma Archidoc. Zajmują się oni archwizacją dokumentów, pomagają wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów w firmie. Możesz bez obaw korzystać z ich usług dotyczących porządkowania i przechowywania dokumentów. to sprawdzoan firrma:)
Zapewne przydatne będą pudła archiwizacyjne , zerknij w sieci, jak wygląda profesjonalne porządkowanie i przechowywanie akt i wszelkich firmowych papierów. Jak raz zrobisz porządek i zadbasz o systematyczne dopinanie ich do istniejących w ustalonej kolejności będzie ok.
Najlepiej od samego początku funkcjonowania firmy wdrożyć w niej system do sprawnego zarządzania dokumentami - a wtedy bałagan nigdy się w nich nie zrobi. Może być to na przykład oferowany przez firmę Primesoft system DMS, o którym możecie poczytać nieco więcej na http://www.primesoft.pl/p...tami/system-DMS. Na pewno usprawni Wam to wiele procesów w przedsiębiorstwie, więc polecam :)
Wszelkie dokumenty w firmie musza być odpowiednio archiwizowane i nadzorowane. Szczególnie te dokumenty, które dotyczą finansów. Jeśli macie wątpliwość co do tego czy Wasze dokumenty są zarządzane w odpowiedni sposób to warto przeprowadzić w firmie audyt finansowy http://www.glc.pl/audyt. W takim wypadku przyjeżdża do Was osoba niezależna od firmy i sprawdza, czy wszystkie dokumenty i rozliczenia są prowadzone na bieżąco i zgodnie z wymaganiami. W razie niezgodności możecie je skorygować zanim przyjedzie do Was jakaś kontrola z urzędu.
A w tej sytuacji ozonowanie dokumentów przydałoby się w każdej firmie. A gdy leżą gdzieś w miejscu wilgotnym, aby zapobiec rozwojowi grzybów można ozonować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach