NAJLEPSZE FORUM REKLAMOWE - Darmowa REKLAMA twojej strony na FORUM. FORUM REKLAMOWE - Najlepsze FORUM REKLAMOWE w sieci. Skorzystaj z darmowej REKLAMY.
Warto pomyśleć też nad narzędziami, które usprawnią nam pracę. Mówię między innymi o narzędziach SAP wdrażanych przez firmy takie jak http://itelligencegroup.com/pl/. Są one niezastąpione przy zarządzaniu danymi i różnymi działami biznesu.
Oczywiście od nawiązania współpracy z innymi firmami i zdobycia klientów. Niezbędna jest w tym celu reklama. Jeśli firma działa w całym kraju, to warto postawić na reklamę w internecie, a jeśli na lokalnym rynku, to na tradycyjne formy reklamy - tutaj http://www.enaklejki.com/pl mają całkiem sporo naklejek reklamowych przydatnych w promocji firmy na lokalnym rynku.
Czytałam niedawno o tm, że branża mięsna się teraz bardzo intensywnie rozwija. Wiele firm stawia na solanki do MIMu od Tonato, ponieważ konkurencja na rynku wymusza lepszą jakość. A firma Tonata współpracuje z Kamisem, co przekonuje wielu przedsiębiorców.
Każdy biznes powinno się zacząć od rozeznania w zapotrzebowaniach rynku, od tego co jest obecnie najbardziej potrzebne i czego szukają ludzie. Kiedy już to zrobimy, w następnej kolejności trzeba zadbać o profesjonalną reklamę, która zapewni uwagę i zainteresowanie klientów. Jedną ze sprawdzonych metod reklamy jest publikacja artykułów w magazynie Katowice na Silesiasmile.pl, na łamach którego każdy przedsiębiorca może zachęcić do skorzystania z usług jego firmy za pomocą ciekawych wywiadów, praktycznych porad i zaprezentowania swoich kwalifikacji.
Biznes warto zacząć też od ułatwienia sobie życia. W dużych firmach jest to chociażby zainwestowanie we wdrożenia SAP, którymi zajmują się firmy takie jak http://itelligencegroup.com/pl/. Myślę, że to się bardzo dobrze sprawdza, jeżeli chcemy mieć wszystko pod kontrolą.
Najpierw rozeznanie i ocena, czy mamy wystarczająco środków. Rejestracja firmy. Założenie strony internetowej, ale profesjonalnej, robionej przykładowo przez Seofuture.pl a nie przykładowego janka, który strony robi z gotowców i nie umie ich zmodyfikować.
Moim zdaniem warto już od początku stawiać na nowoczesne rozwiązania, by uprzyjemnić i usprawnić pracę. Z pewnością pomocny będzie program do fakturowania https://faktury24.pl/, dzięki któremu zarządzanie fakturami możliwe jest z dowolnego miejsca na świecie :)
Podstawowym ruchem jest oczywiście zebranie zasobów $ a dopiero potem zakładanie firmy. Przy okazji, jeżeli wchodzisz w branżę budowlaną to pamiętaj, by mieć odpowiedni zapas części zamiennych do swoich maszyn. Tak, to prawda - warto zaopatrzyć się w części komatsu, byśmy potem nie stali z robotą niepotrzebnie.
Zależy w jakiej branży zdecydujemy się na biznes. Ja prowadzę własną restaurację, ale przyznaję, że miałam mnóstwo formalności do załatwienia zanim interes ruszył. Przede wszystkim uważam, że nalezy być poinformowanym co do standardów stawianych przez rynek- ostatnio tutaj: http://tekstowy.net/jak-p...zetwory-miesne/ przeczytałąm artykuł, który bardzo mi się przydał. Zawsze stawiałam na dobry transport, ale teraz będę wiedziała na co zwrócić baczniejsza uwagę, zwłaszcza, że mam do czynienia z mięsem, które jest towarem szybko ulegającym zepsuciu. Ważne jest dla mnie to, by wszystko działało jak najlepiej, a klient wychodził zadowolony.
Zgadzam się z tym, że ogromny wpływ na powodzenie firmy ma reklama. Mogą to być gadżety, ulotki ale przede wszystkim należy postawić na reklamę w sieci. To dzisiaj podstawa. Na początek warto zacząć od porządnej strony www. Oni http://greenparrot.pl zajmą się tym profesjonalnie.
Myślę, że prowadząc własny biznes trzeba pamiętać o bardzo wielu rzeczach i cały czas się doszkalać. Nikt zaczynając nie wie wszystkiego, dlatego doskonalenie się jest bardzo ważne. Z pewnością mogłaby się przydać wiedza z zakresu szkolenia komunikacji dla doskonalenia kompetencji, aby nasze działania związane z zarządzaniem firmą i jej pracownikami były jak najlepsze.
Mając już firmę warto zacząć od reklamy, zarówno w sieci, jak i tradycyjnych mediach. Warto też poszukać jakichś narzędzi wspomagających prowadzenie biznesu lub pozwalających obniżyć koszty. Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory udostępnione są np. różne kalkulatory, przydatne w prowadzeniu księgowości i nie tylko.
Wysłany: 2016-12-18, 18:46 Re: Od czego zacząć swój biznes
sibi napisał/a:
Przygotowuje plan dotyczący otwarcia knajpki we Wrocławiu. Pozwolenia i dokumenty już mam, ale zastanawiam się nad wyposażeniem. Czy są takie urządzenia bez których nie można funkcjonować? Od czego zacząć?
Na pewno powinieneś zacząć od znalezienia dostawcy produktów i sprzętów do pieczenia. Przejrzyj oferty takich firm jak http://savpol.pl i zrób listę. Poradź się szefa kuchni, czego najwięcej używa na co dzień :)
Biznes najlepiej zacząć od planowych działań. Ważna jest także wykwalifikowana i doświadczona kadra. By jednak taka była warto postawić na odpowiednie szkolenia -zachęcam do lektury artykułu http://maxmag.pl/jak-dobr...e-tego-nauczyc/ - obsługa klienta jest tą umiejętnością, którą niejeden pracownik powinien posiadać.
Jeśli chodzi o sklep internetowy, to należy zacząć od stworzenia strony dla sklepu i odpowiedniego oprogramowania do jego obsługi, można to zrobić na jednej z kilku platform. Z darmowych platform warta uwagi jest http://pasejo.pl - mają ładne, nowoczesne szablony, dopasowane do urządzeń mobilnych, prosty panel administracyjny, a poza tym wiele przydatnych narzędzi do prowadzenie sklepu, np. do zarządzania magazynem.
Na początek trzeba znaleźć biuro księgowe, które zajmie się obsługą księgową.
Myślę, że w niewielkiej firmie lepiej samemu zająć się księgowością, przy pomocy odpowiednich narzędzi księgowych - koszty takiego rozwiązanie są wielokrotnie niższe, niż zlecenie tego biuro rachunkowemu, czy księgowej. W serwisie https://wfirma.pl udostępniają niezbędne w prowadzeniu księgowości narzędzia, pozwalające także wystawiać faktury.
Z pewnością warto również pamiętać o tym, by być na bieżąco z przepisami prawa, które obowiązują każdego pracodawcę, zwłaszcza tego, który zatrudnia pracowników. Osoby zatrudniające na umowę zlecenie muszą wiedzieć, że weszły w życie nowe stawki godzinowe w 2017 z nowymi przepisami dotyczącymi umów zlecenie. Obowiązkiem pracodawcy i przedsiębiorcy jest wiedzieć o takich rzeczach, a także być z nimi na bieżąco.
Na początek trzeba sprawdzić rynek, potencjalnych kontrahentów, dostawców, co i gdzie można kupić w zakresie wyposażenia zakładu. Pomocny artykuł znalazłem na alces.pl o rozwijaniu biznesu spożywczego i urządzeniach. W zasadzie takie przymiarki do zakupu powinno się robić na etapie pisania biznesplanu.
warto również zainwestować w dobrą reklamę, jeśli to knajpa to można ustawić przed nią reklamę pneumatyczną czy też rozdawać balony dzieciakom (jesli to restauracja rodzinna) balony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach